Bon dia companys i comanyes,
Comparteixo amb vosaltres el meu vídeo d’autoavaluació i tancament de l’assignatura.
Espero que, com jo, hàgiu gaudit de l’assignatura i us emporteu molts aprenentatges per aplicar a la nostra futura tasca docent.
Una abraçada!



Aquest és un espai de treball personal d'un/a estudiant de la Universitat Oberta de Catalunya. Qualsevol contingut publicat en aquest espai és responsabilitat del seu autor/a.